NORMALLEŞME SÜRECİNDE İŞLETMELERE DENETİM
NORMALLEŞME  SÜRECİNDE  İŞLETMELERE DENETİM

Seydişehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ve İlçe Tarım Orman Müdürlüğü ekipleri ilçede bulunan kafeterya, restoran ve kahvehanelerde denetim gerçekleştirdi.
Türkiye genelinde COVİD-19 salgının etkisinin azalmasının ardından başlayan normalleşme sürecine ilişkin Seydişehir Belediyesi ekipleri toplum sağlığı tedbirlerini artırdı.
Tek kullanımlık ürünlerden sosyal mesafe kuralına, masalar arasında bir buçuk metre açıklıktan hijyene kadar detaylı bir çalışma gerçekleştiren ekipler, işletme sahiplerini uymaları gereken kurallar hakkında da bilgilendirdi.
Belediye Başkanı Tutal, normalleşme süreci ile birlikte yeni açılan işletmelerle ilgili olarak ilçe genelinde yoğun çalışma gerçekleştirdiklerini belirterek, " öncelikli olarak yeni açılan iş yerlerimizde vatandaşlarımızın sağlığı için dezenfeksiyon önceliğimiz. Ekiplerimiz yaptıkları denetimlerde işletme sahiplerimize ve çalışanlarına sosyal mesafe, hijyen başta olmak üzere uyulması gereken kurallar konusunda bilgiler verdi. Koronavirüs salgını sona erene kadar ekiplerimiz denetimleri devam edecek " dedi.

DİĞER HABERLER
BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVALARI BAŞLIYOR

BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVALARI BAŞLIYOR

Seydişehir Belediyesi tarafından düzenlenen Geleneksel Başkanlık Kupası Futbol Turnuvaları başlıyor. 16 Haziran Pazartesi günü başlayacak olan Futbol Turnuvası maçları Atatürk Spor Salonu yanında bul...

DEVAMINI OKU
BABA ÇOCUK KAMPI SONA ERDİ

BABA ÇOCUK KAMPI SONA ERDİ

Kuğulu Tabiat Parkında geleneksel hale gelen baba çocuk kampı tamamlandı. Babalar ve çocukları, doğayla iç içe Kuğulu Tabiat Parkında Seydişehir Belediyesinin ev sahipliğinde unutamayacakları bir haf...

DEVAMINI OKU
KOCAKORU TABİAT PARKI'NDA ÇEVRE TEMİZLİĞİ

KOCAKORU TABİAT PARKI'NDA ÇEVRE TEMİZLİĞİ

Seydişehir Belediyesi Temizlik Hizmetleri Müdürlüğü ve Seydişehir Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği iş birliğiyle Kocakoru Tabiat Parkı'nda çevre temizliği yapıldı. Taraşçı Mahallesinde bulunan ve...

DEVAMINI OKU